ورود
Change Country
درباره جاستایم

درباره جاستایم

تاریخچه
JUSTIME ، به عنوان برندی نوآور و مورد اعتماد، توسط کمپانی Sheng Tai Brassware Co., Ltd در سال 1976 تاسیس شد و به شکلی مداوم سالهاست که محصولاتی نوین را در عرصه لوازم بهداشتی ساختمان عرضه نموده است .   
اکنون، جاستایم با بهره گیری از مدرن ترین ماشین آلات و سرمایه گذاری گسترده در چندین کشور آسیایی و اروپایی ، به  عنوان یک شرکت پیشرو و در صنعت محصولات بهداشتی آشپزخانه و حمام در سطح جهان مطرح گردیده است . 

طراحی
JUSTIME همه ساله با ارایه طرح ها و ایده های نوین، توجه جهانی را به خود جلب مینماید.تیم طراحی ما با بهره گیری از اصول زیبا شناختی فرهنگ های شرق و غرب برای دستیابی به فضایی ممتاز در حمام و آشپزخانه ، طرح های مبتکرانه ای را با کیفیت بالا خلق مینماید.
محصولات  جاستایم  نه تنها نشان برتری تایوان (Taiwan Excellence) را از آن خود نموده، بلکه جوایز بین المللی معتبر بسیاری را نیز در زمینه طراحی و کیفیت در سالهای متمادی کسب نموده اندکه از جمله آنها میتوان به  جایزه طراحی محصول Red Dot ، رتبه سوم رنکینگ جایزه معتبر طراحیiF آلمان ،جایزه Good Design  شیکاگو، جوایز معماری IDEA و جایزه طراحی جمهوری فدرال آلمان اشاره کرد .

خدمات
JUSTIME با فراهم سازی سرویسی جامع و برقراری شبکه فروش گسترده در سرتاسر جهان توسط بیش از 38 نماینده فروش بین المللی توانسته به نیازهای بازار رقابتی و استراتژی جهانی شدن پاسخ دهد.

محصولات
تمامی محصولات برنجی جاستایم با رعایت استاندارد ASTM-SC2 انجمن تولیدکنندگان آمریکا، آبکاری شده اند و بیش از 96 ساعت آزمون سالت اسپری را با موفقیت پشت سر گذاشته اند . همچنین رعایت استاندارد های  ISO CuZn40Pb و JIS 3771  ، اطمینان بخش سلامت کامل فلزات و ترکیبات استفاده شده در محصولات ما میباشند. 
آبکاری PVD محصولات جاستایم همراه با 0.3 میکرون آبکاری زیرکونیوم متضمن دوام و ماندگاری منحصر بفرد سری های طلایی (PK) ، مات (SW) و سایر آبکاری های سفارشی محصولات ما میباشد . 
سری استیل (صفحه7) محصولات جاستایم ساخته شده از استنلس استیل304 ، ضد زنگ ، فاقد سرب و مقاوم در برابر شوینده های اسیدیست که دوام و کیفیتی مادام العمر را برای استفاده در حمام و آشپزخانه ، جهت مشتریان ما به ارمغان می آورد.
همچنین لوازم جانبی (Accessories) ما با دارا بودن طیف گسترده ای از طرح ها و مدل ها، مکملی ارزشمند برای شیرآلات Justime میباشند .


تاریخ درج :  1393/6/12
 

ارسال نظر

نام :  
ایمیل :  
وبلاگ / سایت :  
 
دیدگاه :